Siirry sisältöön

Raxilaiset –kanta-asiakasohjelman sopimusehdot 

Raxilaisiin liittyminen 

Raxilaiset on Rax Pizzabuffetin kanta-asiakasohjelma, johon voi liittyä kuka tahansa vähintään 16-vuotias yksityishenkilö, jolla on käytössään toimiva sähköpostiosoite. 

Liittyminen on ilmaista ja sen voi tehdä lataamalla Raxin oman sovelluksen. Etuja pääsee hyödyntämään heti. Raxilaisiin liittyvä asiakas hyväksyy liittyessään Raxilaisiin säännöt eli sopimusehdot.  

Oheisesta linkistä voi tutustua kanta-asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä koskevaan tietosuojaselosteeseen.

Raxilaisten asiakastiedot 

Raxilaisten jäsenyys edellyttää, että asiakas ilmoittaa liittymisen yhteydessä käytössä olevan sähköpostiosoitteensa, etu- ja sukunimensä sekä syntymäaikansa. Asiakkaan ilmoittama sähköpostiosoite toimii myös käyttäjätunnuksena Raxilaisiin. 

Kaikki asiakastiedot tulee ilmoittaa oikeina ja ajantasaisina. Mikäli tiedot myöhemmin muuttuvat, tietoja voi päivittää sovelluksen käyttäjätiedoissa. Raxilaisten jäsenyys on henkilökohtainen. 

Raxilaiset on asiakasohjelma, joka on suunnattu kuluttaja-asiakkaille. Raxilaisten edut ovat henkilökohtaisia. 

Yhdellä henkilöllä voi olla vain yksi Raxilaiset-jäsenyys eli kanta-asiakastili. Jos samalle henkilölle on luotu virheellisesti useampi kuin yksi kanta-asiakastili, asiakastilejä ei voida myöhemmin yhdistää. 

Raxilaisten edut, pisteet ja tasot 

Raxilaiset tarjoaa kanta-asiakkailleen sekä kerätyillä pisteillä lunastettavia palkintoja että vaihtuvia etukuponkeja. Etukupongin käyttöehdot ja voimassaoloaika on merkitty kuponkiin. 

Raxilaisten tarjoamat palkintoedut ja niihin tarvittavat pisteet ovat nähtävissä  sovelluksessa. Voimassa olevat ajankohtaiset etukupongit ovat näkyvillä sovelluksessa. Näistä eduista viestitään kanta-asiakkaille myös sähköpostitse, tekstiviestitse sekä push -viestein. 

Pisteiden kertyminen ja niiden käyttäminen 

Kuulumalla Raxilaisiin ansaitset pisteitä sovelluksen kautta tehdyistä ruokatilauksista suhteessa 1 € = 10 pistettä. Kuljetusmaksut eivät kerrytä pisteitä. Ansaitset pisteitä vain sovelluksen kautta tilatuista ja maksetuista ruokatilauksista. Pisteet näkyvät applikaatiossa Raxilaiset-välilehdellä heti tilauksen toteutumisen jälkeen.  

Pisteitä kerryttämällä pääset palkintotasoille, joilla saat mahdollisuuden lunastaa erilaisia palkintoja joko alennetulla hinnalla tai veloituksetta.  

Raxilaisissa on neljä palkintotasoa: 

 

Taso 1: 150-299 pistettä 
Taso 2: 300-599 pistettä 
Taso 3: 600-799 pistettä 
Taso 4: 800 tai yli

Lunastettavat palkintosi riippuvat kerryttämiesi pisteiden määrästä. Pisteitä voi kerätä ylimpään tasoon asti ennen käyttämistä tai käyttää heti, kun niitä on riittävästi palkinnon lunastamiseen. Palkinnon lunastamisen yhteydessä tililtäsi vähennetään palkintoon oikeuttava määrä pisteitä, kun palkintoedun sisältävä tilaus suoritetaan ja maksetaan. Ajantasaisen pisteiden määrän näet sovelluksen Raxilaiset-välilehdeltä.  

Palkintotuotteita ja niihin tarvittavien pisteiden määrää voidaan muuttaa. Palkintotuotteita voi lunastaa vain sovelluksen kautta ja niiden saatavuus voi olla rajattu ravintolan, tarjoiluajan tai tilaustavan mukaisesti. Lisäksi palkinnoissa voi olla erityisehtoja, jotka kerrotaan sovelluksessa palkinnon yhteydessä. Palkinnon arvoa ei voi muuttaa rahaksi.  

Pisteet ovat voimassa vuoden niiden ansaitsemisesta ja ne vanhentuvat aina sen kalenterikuukauden päättyessä, jolloin kyseisten pisteiden ansaitsemisesta on kulunut vuosi. Pisteitä ei voi muuttaa rahaksi eikä siirtää muille.  

Raxilaisten viestintä 

Raxilaisten viestintä tapahtuu pääasiassa sähköpostitse, tekstiviestitse tai sovelluksessa, joten yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on tärkeää. Push-luvan antamalla asiakas saa kanta-asiakkuuteen liittyvää viestintää myös suoraan sovelluksesta. Tällä tavoin kanta-asiakas saa tietoa asiakkuudestaan ja pääsee hyödyntämään hänelle kuuluvat edut.  

Asiakasviestintä on kiinteä osa Raxilaisten asiakasohjelmaa, eikä sitä voi peruuttaa. Asiakasviestintä on luonteeltaan tiedottavaa, jolla viestitään Raxilaisten asiakkuudesta ja asiakasohjelmaan liittyvistä asioista. 

Markkinointiviestintä on olennainen osa Raxilaisten asiakasohjelmaa, sillä asiakas saa sitä kautta tietoa eduistaan. Raxilaisten jäsenyys sisältää markkinointiviestintää Raxilaisten eduista ja Rax Pizzabuffetin eduista, kampanjoista ja ajankohtaisista uutuustuotteista. Markkinointiviestinnän voi halutessaan peruuttaa sähköpostien lopussa löytyvästä peruutuslinkistä tai sovelluksesta omasta profiilista. 

Ehtojen muuttaminen ja Raxilaiset kanta-asiakassopimuksen irtisanominen 

Restel Oy:llä on oikeus lopettaa ohjelma irtisanomalla sopimus sekä oikeus muuttaa kanta-asiakasohjelman sääntöjä tai sen sisältöä yksipuolisesti. Tällöin asiakkaalle varataan riittävä aika käyttää ansaitsemansa edut ennen ohjelman lopettamista tai ohjelman lopettamisen jälkeen. 

Olennaisista muutoksista ilmoitetaan asiakkaille kohtuullisessa ajassa etukäteen, joko sovelluksessa tai sähköpostitse asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään, mikäli hän hyväksyy uudet ehdot. Mikäli asiakas ei hyväksy muuttuneita ehtoja, tulee hänen itse poistaa käyttäjätunnus sovelluksesta. Restel Oy pidättää oikeuden kanta-asiakasohjelman pisteiden poistamiseen tai jäädyttämiseen epäiltäessä väärinkäytöstä, kuten pisteiden tai palkintojen myymistä, siirtämistä tai ehtojen vastaista hankkimista.  

Raxilaisten kanta-asiakkuuden voi irtisanoa koska tahansa sovelluksesta, asiakkaan omasta profiilista.  

Restel Oy voi lopettaa sovelluksen tarjoamisen tai kanta-asiakasohjelman pysyvästi tai väliaikaisesti milloin tahansa.